Apa dia kata.. dia cuba memperbodohkan aku mengatakan dia ada call aku pukul 4 petang tadi sedangkan aku angkat tapi diletaknya selepas betul-betul aku angkat call tu..sekarang ni memang kalau ada call je aku akan angkat sebab nak settle cecepat masalah bodoh melibatkan Penipu1 ni..
Email ni kononnya reply dari laporan ke SKMM yang aku buat lah..sedangkan memang macam tak membantu..aku punyalah hangin satu badan aku pun balas balik secara keras!!
Cer tengok apa yang diorang hantar kat aku...
Ini yang aku dapat lepas maghrib tadi..panas gila hati aku...bagi masa 2 hari suruh settle siap bagi no akaun maybank lagi..silap-silap kalau aku bayar lepas tu kata aku tak bayar pape duit dah ambik kes tak settle...yang bangangnye sepatutnya kes ini selesai dengan cara bersemuka dengan mana-mana wakil supaya kedua-duanya puas hati. Yang ni macam dia menguasai aku plak. Celaka tahap dinosour dah ni!!
Aku pun balas balik dengan email paling sopan untuk P1-Penipu No 1 ni..
Aku tak tau la sapa yang akan call aku balik..malam ni aku nak buat laporan SKMM yang seterusnya..biar sampai 100 kali pun janji aku puas hati...sekurang-kurangnya telefon betul-betul..maklumkan pegawai mana yang boleh dihubungi..ni setiap kali dapat email nama orang lain-lain...jadi siapa yang nak kena jumpa untuk settle...aku dah semakin hangat dengan syarikat bodoh macam ni!!!
Kita tengok apa akan berlaku..aku akan update benda ni selalu sehingga kes aku selesai...sekurang-kurangnya orang lain yang hadapi masalah macam ni dapat sumber rujukan...yang penting bukan tak nak bayar bil cuma bayar apa yang sepatutnya aku dapat bukan apa yang diorang nak!!!
2 ulasan:
Salam cikgu, baru je baca pasal p1 ni semlm ..
http://ohartis.com/2013/12/p1-wimax-trending-dengan-isu-kekeliruan-penipuan-pelanggan/
https://www.facebook.com/groups/159121421506/?ref=br_tf
Catat Ulasan