Isnin, Jun 15, 2009

Perkara yang menarik yang dah lama aku tunggu.....

Semalam ada satu perkara yang baru aku tau tentang anak aku yang sulung...

Masa tu aku tengah bagi dia makan dengan menggunakan sudu besi. Tengah sibuk-sibuk bagi dia makan tetiba aku dengan macam ada benda berlanggar dengan besi sudu tu. Aku pun pelik setiap kali aku bagi dia makan ada bunyi tu.

Last-last aku tengok bebetul..rupa-rupanya gigi dia dah mula tumbuh...wahahaha seronok betul aku dengan isteri aku. Dah lama kami tunggu akhirnya tumbuh jugak gigi dia. Tapi yang peliknya tumbuh kat bahagian gusi dia yang luka minggu lepas. Kami dah risau takut-takut gigi tak tumbuh kat bahagian tu tengok-tengok tumbuh yang pertama kat situ.

Aku dengan terujanya tangkap gambar gigi anak aku secara paksa hehehe..gambar tak berapa jelas tapi aku akan tunjukkan jugak kat dalam blog ini....


Kalau tengok gambar ni tengok kat area jari ada warna putih situla gigi baru dia hehehe....

3 ulasan:

Byxura The Great berkata...

Aik.. baru tumbuh gigi ke???

GT Maarof berkata...

Tula dah dekat setahun 6 bulan baru nak tumbuh gigi hehehe..

sitinafsiah berkata...

awat yg bg pakai sudu besii...conform laa sakitt baby 2...
apa2 pun tahniah baby dah tumbuh gg...