Ahad, Jun 14, 2009

Jenjalan di Teluk Batik

Semalam lepas aku, Ayu dan Marissa pi kenduri kahwin di Bota Kiri singgah la kejap kat Teluk Batik. Kali terakhir aku pi masa tahun 2004 dengan kawan-kawan siap tido kat sana lagi.

Sempat la Marissa nak main pasir dengan air laut. Marissa takut skit dengan ombak laut sampai kasut dia basah kena air.

Aku seronok tengok telatah dia dengan ada tocang kat atas kepala. Orang-orang yang lalu lalang kat situ mesti cubit-cubit dia sebab nampak comel.

Kami kat sana tak lama 30 minit je sekadar nak tengok apa ada. Ramai betul orang yela minggu ni minggu terakhir cuti sekolah tu yang bawa keluarga pi mandi laut.

Aku ni tunggu Marissa dan Alisya besar skit baru boleh bawak. Marissa ni pantang skit dapat main air laut. Tunggu la nanti diorang dah besar aku akan bawak diorang pi jalan-jalan. Kesian kat Alisya sebab tak bawak bukan apa takut demam jenuh kami. Kena tinggal la dia ngan makcik dan mak ngah dia kat rumah.

Aku sampai rumah je Alisya terus macam mengada-ngada mungkin rindula kot dari pagi tinggalkan dia hehehe...

Bawah ni ada la gambar skit-skit masa aku pi teluk batik...





1 ulasan:

MohdHafizKamal berkata...

Bercuti dapat mengeratkan hubungan keluarga