Ahad, Jun 21, 2009

Hadiah Hari Bapa 2009

Hari ini hari bapa dan untuk pengetahuan semua aku tak tau plak hari ini hari BAPA pasal aku ingat dah lepas hehehe...tapi ia tetap hari-hari yang biasa bagi aku.

Hadiah hari bapa tahun ini aku cukup puas hati dengan perkembangan anak sulung aku Marissa sebab gigi dia tumbuh lagi hehehe..lepas ni banyak lagi gigi akan tumbuh dan tak lama lagi dia boleh bercakap.

Harap-harap rahun depan dia dah boleh bercakap tak kisahla pelat tapi boleh sembang-sembang dengan dia. Sekarang pun dia anak yang paham apa yang kita cakapkan cuma kadang-kadang dia ikut hati dia je nak dengar atau tak.

Bijak memang bijak tapi kena kawal takut jadi anak yang tak dengar cakap. Mendidik anak bukan mudah. Ramai yang kecundang sebab salah didik. Tu la yang aku hadapi kat sekolah ibu bapa gagal didik anak dengan baik. Semua serah kat cikgu-cikgu kat sekolah. Kita rotan anak dia panggil orang politik sana orang politik sini. Tau dia je yang betul.

Kali ini tiada gambar hanya nukilan biasa sebelum aku nak tidur malam ni. Esok dah keje macam biasa. Keje banyak sampai tak terbuat. Apa keje cikgu... jangan anggap cikgu dok goyang kaki je kat rumah lepas keje.

Hujung minggu ni aku akan pi ke Pengkalan Hulu bawak budak 3 hari 2 malam ada Pertandingan Robotik. Harap-harap menangla dapat aku pi Korea walaupun sekarang tengah kecoh pasal H1N1 aku pedulik apa..janji dapat jalan hehehe (gile ko tak pedulik boleh mati oo kalau kene hehehe). Semasa pertandingan nanti nak amik gambar banyak-banyak aku akan upload kat blog ni. Okla itu je nak coretkan malam ini. Silalah lawati blog isteri aku..ada perkara menarik yang dia buat hujung minggu ini...Layan..... http://mummycuppies.blogspot.com

1 ulasan:

fizyanz berkata...

Jemput amik award kat blog yanz ye...
http://fizyanz.blogspot.com