Sabtu, September 21, 2013

Dah lama tak ber blog

Salam semua, hampir 4 tahun aku dah tak berblog. Mungkin lepas ini aku cuba mulakan blog balik. Bukan apa sejak ada facebook dan sebagainya lebih senang untuk berinteraksi berbanding berblog ni.

Boog pulak aka jadi macam diari terbuka aku untuk semua orang tahu apa aktiviti aku.

Pasa saat ini, banyak perkara yang menjadi pengalaman aku dan menjadikan aku lebih dewasa dan lebih berfikir secara rasional. Makin bertambah usia semakin banyak berfikir sebekum bertindak.

Lepas ni aku akan cuba bercerita segala yang berlaku, yang aku fikir, yang aku rasa, ilmu yang aku dapat dan macam macam dalam blog ini.

Aku akan ceritakan sedikit pengalaman aku dari minggu lepas sehingga terkini untuk permulaan pengaktifan blog ini semula.

Semoga blog aku ini menjadi satu medan untuk berkongsi ilmu dan sebagainya. Okla waktu untuk taip blog ni adalah waktu subuh. Aku nak bersolat dulu...bye..

Tiada ulasan: