Selasa, April 07, 2009

Esok aku mula bekerja kembali

Setelah 1 minggu berehat menjaga anak-anak dan isteri tiba masanya untuk aku balik bekerja semula. Sekejap je dah habis 1 minggu. Rasa malas bebenar nak keje.

Keje tetap keje jangan memalas. Penat dan letih tu yang aku boleh cakap dalam masa 1 minggu ini sebab masih dalam peringkat nak biasakan diri untuk mempunyai 2 orang anak yang comel.

Marissa dah boleh berjalan, Alisya dah lahir dan keje aku belambak tak siap lagi. Banyak perkara nak difikirkan lepas ini yang penting jangan abaikan tanggungjawab kepada Allah, keluarga, rakan dan anak murid (cewaah poyo je).

Tak cukup tidur perkara biasa. Aku kesian melihat Ayu malam tadi. Dia menyusukan Alisya tengok-tengok 2-2 tertidur. Ayu tidur duduk tapi memang comel 2-2 aku tengok.

Sekarang ni rasa tak menang tangan nak layan 2 orang anak tapi sekejap je. Masa Marissa dulu pun tak menang tangan jugak tapi lama-lama dah biasa senang je.

Aku ni dah malas nak taip blog panjang-panjang pasal aku tengah pening mengantuk tak cukup tido. Lain kali akan aku taip lagi.

Teringat di Taiping ada pilihanraya semoga calon pilihan aku itu menang walaupun aku tak layak untuk mengundi di kawasan tersebut. Yang penting Aura tu sampai....

Tiada ulasan: